- Låt oss ta farväl !

Kom hem från Skövde igår, fick gå till bussen i pissregn ! Woho jag har fått hosta .
Åka buss när man är blöt är inget att rekommendera ! Usch, fick inte upp värmen igår :( Fyfan .
Men jag hade rätt kul i Skövde även fast bävern jobba, eller "jobba" . Fick ha lite koll på fanskapet så han inte kolla på rederiet :P
Vet dock inte när jag kan åka dit igen :/ imorgon ska jag nog till Marie :] Soc på torsdag och sen kommer ju då min kära vän Sabina hem i helgen :]
Och han är ju då en blygjävel så jag tror inte att han vill träffa någon av mina vänninor ;P fast jag vill ju inte träffa hans kompisar heller, fast det har jag redan :/ inte bra

Måste fan till slöjddetaljer ! Får se om min mor kanske kan göra det åt mej sen så slipper jag gå/cykla . Usch
Japp, jag är svin lat . Men det ligger ju då på andra sidan Skara . Fuck heller att jag går dit i detta vädret .

Visst jaa, spelar fan ingen roll vad jag äter längre . Jag går fan inte upp i vikt :S vägde mej innan jag gick och la mej och då hade jag ätit chips och massa annan skit och jag hade fan gått ner ½kg :S
Yes, I'm a mango .

Finns alltid på telen, ring gärna !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0