- Luften går ur mej ibland

Jag hatar folk som är musikinkompitenta, som inte vilka legenderna är !
För någon dag sen var det någon från min msn som frågade vem Nikki Sixx är, nu är det ju så att Mötley Crüe är legender i musikvärlden, Nikki är deras basist .
Fick ju självklart världens ryck, men jag sa inget dumt iallafall . Försöker hålla käften när folk är sånna .
Men den extremaste bor här i mitt egna "hem", min lillasyster . Hon vet inget om legenderna, fått lära henne massor om band och folk i dom .
AAAAHHHHH !

Folk som säger att dom älskar musik måste väl veta lite om legenderna iallafall ? När man nämner ett namn och dom ser ut som frågetecken så går jag därifrån .
Endel inser inte att dagens musik är så tillgjord så det är nästan pinsamt . Många av rösterna är fixade av datorer och sån annan skit ! USCH !

Det va bättre förr när det va på riktigt !

SÅ ! DETTA ÄR NIKKI SIXX !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0