- Men bajs då !

Bläää, jag bara förstör allt . Skjut mej

Vakna vid 10 idag, göttmos ! Gick och la mej vid 11 igår faktiskt, jävligt gött må jag säga .
Har inte gjort ett piss idag än, hade inte tänkt att göra något heller för den delen ;P Ska väl ta en sväng med Sebbebastian senare när han har ätit och far har dragit iväg till tandläkarn .
Tror inte det blir någon tripp till Skövde idag för jag förstör ju allt, som alltid . Fan då .

Vet inte vad som händer mer i veckan, störande att jag inte kan åka någonstanns på busskortet innan kl4, den sista dagen är idag :/
Aja, får ju bli sen fika med folk isåfall :P Jag har ju aldrig något att göra iallafall så va spelar det för roll ?

Jag är så sugen på att dra iväg härifrån ! Men dock sparar jag pengar till ett xBox360 (a
Då försvinner jag bort från verkligheten ett par dagar :] jag blir helt beroende faktiskt, inte bra ! Men inte mitt fel att det är beroendeframkallande !

Nee, nu tänker jag ta fram leran och leka lite !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0