- Nästan aldrig hemma :]

Älskar att inte va hemma i denna äckliga låda ! Usch, hatar verkligen att bo här . Trivs lika bra som en fisk på land ! (för dom som inte vet så trivs inte fisken på land)

Snart bär det av till Axvall till min underbara vän Marie :) Ska bli bjuden på våfflor :] mumma !
Dock kommer jag troligtvis äta för mycket så min mage svullnar upp till en gravidmage ;P nej, jag säger inte så för att jag är på smällen !
Men det ska bli riktigt skönt att komma hemifrån, igen . Vart hemma i 1½ dag ;P eller jaa, typ 2 . Men som sagt, jag vill inte vara hemma !

Imorgon bär det av till Skövde efter Soc :) får väl se vad som händer där denna gången ! Brukar inte göra så mycket, det blir väl rederiet . Nopp, vi pratar typ inte med varandra . Vi har väl inget att säga till varandra . Sorligt faktiskt :/

Vägde mej igen efter jag hade druckit typ en kanna kaffe och ätit 3 skinkmackor, men ikke . Har inte gått upp 1gram från i förrgår . Knasigt detta .
Det brukar alltid växla mellan 1-2 kg . Men nopp, inte längre tydligen . Men jag har inget imot det faktiskt, men lite störande ändå .
Vad händer om jag aldrig kommer gå upp i vikt när jag kanske behöver det ? Risken finns ju att jag går ner för mycket i vikt :/
Får väl se hur detta går . . .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0