- Pisspotta

Idag har det inte hänt allt för mycket, blev en liten roadtrip förut med mina päron . Åkte runt lite sen fikade vi i Lidköping, det blev Cola, ost/paprika macka och en bulle, svin bra frukost . . .
Åt ingen middag för jag va mätt från fikat så jag sov lite . Dock gick inte det så bra, jävla fluga !
Fick lite smultonvin förut, rätt gott faktiskt . Men inget jag skulle dricka på helgerna .

Nyss letade jag upp bartendern från Mangos :P ville se hur han såg ut för jag kommer inte riktigt ihåg, fyllekaja !
Men han såg väl rätt bra ut faktiskt, helt okej . Finns väl hetare men vafan .

Vet inte vad jag ska göra mer idag, får väl se om det händer något roligt . Men det tvivlar jag starkt på !
Vill att halsen ska bli bra så jag kan göra något roligt ! Typ rederiet i Skövde, hm nee inte så jätte kul men trevligt sällskap :)

Nee, nu har jag faktsikt inget mer att skriva .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0