- Sega jävla coop !

Var nyss ute på Coop och köpte aftonbladet, cigg, födelsedagskort, frimärke och pengar till telen . Dom är sjukt sega där ute där man köper cigg och sån skit . Fyfan . Stod där en kvart !
Men det fixa ju sej tillslut, dock glömde jag visa mitt fula tillfälliga Coop med mera kort . Smart ! Men det visa jag när jag köpte kortet, för det måste man ju självklart gå in och köpa, bajs .

Idag har jag väl inte så jätte mycket att göra, fixa lite mer lera . Ska fixa en sak sen ;)
Men inte fan går jag till Slöjddetaljer, det är så äckligt jävla långt ! Får vänta på mor och far, dom är ute i skogen och plockar blåbär HAHA !
Imorgon hinner jag riktigt inte, jag är sjukt seg när jag har vaknat, och jag måste duscha och sån skit . Det tar sin lilla tid . Ska äta lite med innan jag drar iväg till Sköve, annars får jag skäll :(

Jag har vaknat vid 9-10 hela veckan, helt onödigt när jag kan sova länge ! Blir så grinig vafan :( jag vill sova till 12 iallafall .
Aja, det fixar sej !



Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0