- Snart kommer hösten

Jag har faktiskt inget imot hösten, älskar alla färger . Underbart att fota på hösten, enligt mej så är det den bästa tiden på året :)

Imorgon ska jag till Marie och äta våfflor :] fan va go hon är ! Går inte att inte älska denna människa ska jag säga er gott folk !
På torsdag blir det först Soc och sen iväg till Skövde igen :) Rederiet är beroendeframkallande (speciellt med sällskap man tycker om) 
Sabina kommer hem på fredag :) ÄNTLIGEN ! Vet inte när jag får träffa henne, men en kopp kaffe måste det allt bli innan hon försvinner upp igen !

På lördag är jag faktiskt ensam hemma, mina föreldrar och min syster ska till Spiken och äta middag med släkten för att farmor har fyllt år .
Men aldrig i helvete att jag sätter mej och äter med dessa människor .

Nästa vecka vet jag inte vad som händer, hör av er om ni vill göra något !

Snart är det höst, som sagt !


Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0