- Sömnlös natt, ännu en gång

Happ, gick och la mej vid halv1 men snurra runt i sängen till kl3 sen gav jag upp ! Slängde på tv:en och datan så satt jag där och glodde till typ kl5 sen försökte jag sova lite, sov några timmar iallafall .

Igår var jag ju då med min älskade vän Marie :) hade en mycket trevlig lördagskväll
Det blev mat, vin, film, lite mer vin, TP, lite mer vin, mycket prat, gamla minnen och kortspel :)
Alltid sjukt underbart att träffa henne ! Snacka om allt mellan jord och himmel ^^
Efter hon hade åkt hem så satt jag och kolla tv och halvsov . Sen försökte jag att sova ! Men jaa . . .

Idag skulle jag åkt till Skövde, men ikke . Halsen är inte så bra som den borde vara . Men det går nog över snart :) då blir det ju en tripp till Skövde ^^
Vet inte vad jag ska göra idag, det är inte roligt att sitta inne och glo vafan ! Usch, hatar det .
Får väl försöka hitta på något sen, lera eller något annat dylikt !

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0