- Sthlm's besök

Här hemma sitter en Sabina och glor på tv och dricker upp mitt kaffe :P
Hon sov här, nej inget ovanligt ;P men det är mysigt . Dock ska hon hem vid 2 :/ då kommer jag sitta här ensam och övergiven :[
Eller Sebastian är ju hemma men hur rolig är han ?
Bäverfanskapet kan ju inte komma hit som vanligt . Såååå sjukt tråkigt att va ensam, eller första halvtimmen är skön men sen blir jag uttråkad som fan, rastlös :P

Igår var Marie här med :) hon kom hit med Sabina . Hon var bakis som fan så hon drack bara ½glas vin (knappt) jag drack typ 5 öl, eller jag dela lite med Sabina . Japp, jag är väääänligt .
Men jag hade mycket trevligt :)
Slänger upp bilder sen troligtvis, har inget annat gör mej faktiskt .

Smell you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0