- Till vildingarnas land

Idag har det inte hänt allt för mycket . Duschade vid 8 på morgonen :P Redigt gött att få det gjort !
Sen bar det av till "stan" för att lämna in papper till Soc, köpa en kalender och sen äta frukost :) Det blev toast och kaffe för min del och bara kaffe för Bengt (han har ju bara tänder i underkäken)
Blev inte mycket annat denna dagen, rätt seg dag faktiskt .
Idag blev köttbullar och makaroner :] det hade jag bestämt, det är bara då jag äter ordentligt . Mycket gott !
Strax efter min mor hade kommit hem så gick jag faktiskt och la mej en stund . Va helt slut !

Imorgon ska jag gå och köpa juice för att jag ska bidra med något till frukosten på fredag (i Skövde) han hade ju självklart fixat allt annat ! Bajs då . Nee, jag får ta mej fan inte bjuda på något .
Ska hämta lite skit från banken imorgon med som dom skickat, äta lite och sen blir det Skövde igen :) Fast det var faktiskt 2 dagar sen jag va där . Rederiet är ju troligtvis slut !

Min frukost på Kaffehuset :)


Denna laddade jag ner imorses :) Får väl titta på den i helgen


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0