- Tillbaka till verkligheten

Jaa, nu börjar ju Bengt jobba och min syster börjar skolan så nu måste jag åka tillbaka till verkligheten, tillbaka till rutinerna .
Kommer ju sitta här hemma ensam med en Sebbebastian efter mej hela dagarna . Vi båda tycker inte om att vara ensamma :P
Stina jobbar till 19 idag för det är invigning på det nya dagiset och skolan . Men jag vakna ju självklart kl06.30 så jag har ju pratat lite med henne ;P

Tror jag ska sätta mej lite med lera sen, då har jag något att göra en stund iallafall . Och kanske man skulle börja töja i det "nya" hålet i vänster öra ? Det jag inte har töjt något, hm . . .
Måste göra något idag iallafall, måste ut till Coop och fixa mat med . Fast då måste min syster följa med oxå då . Så får ju vänta en stund !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0