- Usch för söndagar

Har verkligen inget att göra idag, så får väl sätta mej och göra örhängen till Matilda . Hon ville ha ögon örhängen . Det ska jag allt ta och fixa :) Det är min granne ;P
Inget att göra i veckan heller, eller jag ska ringa några samtal . Kul kul .
Marie kanske har lust att bjuda på lite kaffe någon dag i veckan ? Skulle va trevligt .

Börjar bli riktigt jävla förkyld, igen . Ögonen svider, ont i huvet, hostar, lite feber och ingen ork .
Usch, jag vill bara va helt frisk nån gång . Har nästan feber jämt, sjukt störande faktiskt . Men jag kan ju aldrig sitta still så jag bryr mej ju då inte . Jag gör saker iallafall :]

Nee, nu blir det lite Ozzy "prince of darkness" Osbourne

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0