- Usch

Känner mej så patetisk när jag äter, skär allt i små små små bitar så det ser ut som det är mer . Dom senaste dagarna har vart hemska :/
Igår fick jag sjukt ont i magen efter jag hade ätit . Det va extremt jobbigt :( Får fråga med herr Niklas .E när jag ska dit nästa gång . Behöver nog lite hjälp .
Aja, det fixar väl sej .

Annars har det inte hänt så mycket idag . Fick en uppgift av Sabina :P ska fixa en födelsedagspresent till Ingrid :) hon fyller år på måndag .
Imorgon ska jag köpa en kort och skicka till henne :) Ska börja med födelsedagspresenten med tänkte jag ^^
Annars blir det nog rätt lugnt imorgon med, idag har jag inte gjort ett skit förutom att klippt mej, det blev rätt bra faktiskt :) såg att jag verkligen behöver färga håret ! Usch vilken utväxt jag har :/

På torsdag har jag bestämt att jag är frisk så jag ska åka till Skövde :) va ett tag sen nu :/ inge kul alls !
Tycker om mitt sällskap där borta ;P

Nee, nu skiter vi i detta .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0