- 3Kg kvar ^^

Vägde mej då i morses :) en underbar morgon må jag säga ! Nejfan, nu ljög jag lite . Jag vakna vid kl15 :P
MEN ! Jag hade gått ner 2kg :) har bara 3kg att gå ner tills jag når mitt mål :]
Så jävla underbart ! Är sjukt glad idag ^^

Var nyss i Skövde med mor och far . Biltema, Rusta och Chili ! Fick en badanka ^^
Att handla med mej är en ren pina :] vill alltid ha något, speciellt om jag handlar med min far :P PAPPAS LILLA FLICKA !
Annars har jag faktiskt inte gjort nåt idag . Ätit har jag gjort med ! Busat och gosat med Sebastian har jag gjort :) 
Hmm, inget mer . Rätt gött ^^

Idag börja pappa på ScanFood då, han sa att det gick bra iallafall . Men han var allt lite nervös imorses sa mamma :P
Han börja vid 11 denna veckan, nästa vecka börja han vid halv7, sen blir det kväll och eftermiddag . Men jag tror allt att det blir bra :)

Ska snart sätta mej och rita lite :) ska göra ett kort till My ^^
Då har jag något att göra ikväll :P segt att sitta och glo på tv hela kvällen, finns aldrig något att glo på :/

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0