- Ännu ett blogg inlägg, min dag har vart tråkig

Jaa, nu sitter jag här igen . Dricker mitt kaffe och försöker få upp värmen i kroppen (funkar inte så bra)
Åt mat för en stund sen, tortillabröd med sallad i :] fan va gött det va !
Innan det så sov jag en stund, frös så inte i helvete ! Usch, så kallt i mitt rum :( funderar på att skaffa ett såndär värme element fakriskt . Skulle va nice
Ska nog måla lite sen :) fast har världens jävla träningsvärk i armarna ! Fyfan, kunde knappt röra mej förut när jag skulle ur sängen XD då kände jag mej redigt gammal kan jag säga ! Värsta tanten .
Fan, glömmer alltid bort va jag ska skriva här, SENIL !

Pick me, choose me, love me !
Jag vill ha någon att pussa på, skulle va så mysigt .
Får väl se när det händer .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0