- Borra i käften

Imorgon kl08:30 ska jag vara hos tandL. :/ borra igen . HATART !
Måste ju då sova snart, kolla på paradise hotel och sen sova . Efter kl23:00 alltså, för dom som inte kollar på det ! Fast skenet bedrar är ju efter det :/ och det är ju så jäääävla kul !  
Jag är fan dötrött, ska bli så skönt och gå och lägga sej . Under mitt "varma" barbietäcke ^^ tänkte faktiskt köpa Batman påslakanset, I LOVE BATMAN LOOOONG TIME !
Kostar faktiskt inte så jätte mycket . 429kr, det är väl inte så dyrt ? Eller ? Skit samma, jag vill ha det ! Ska ha det .

Tänkte ladda ner Den Lilla Sjöjungfrun ^^ LOVE IT LONG TIME !
Då kan jag kolla på den imorgon när jag tycker synd om mej när jag är slapp i läppen (inte blygläppen)
Haha, på tar om blygläppar . Förut när jag sov så hade jag en lesbisk snuskdröm :P Det ni ! Haha
Iallafall, jag har blivit så besatt av mitt utseende :S kollar mej i spegeln hur mycket som helst . Sjukt

Dags att röka och jääävelskap .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0