- Boxning <3

Jag älskar våldsam sport . Få slå sönder en annan människa och slippa få skit för det !
Underbara sport ! <3

Jag vakna för typ 20 minuter sen, fan va gött . Visst fan drömde jag jävel men jag fick sova länge iallafall
Vet inte vad som händer idag . Inget antar jag, duscha lite ska jag göra !
Nån gång i veckan ska jag gymma, jag och mor då . Då slipper jag göra alla dessa jävla situps ! Jobbigt fan .
Imorgon är det då vägdag . Tror inte det har hänt nåt, men får väl se !

På fredag fyller min underbara vän My år :) hon fyller då 18 så det blir utgång i Skövde .
Dock så ska jag till tandläkarn samma dag, borra och kanske dra ut en tand ! Hoppas att dom drar ut skiten så slipper jag dra dit igen . Hatar tandläkarn, och hon hatar mej ! Men hur många är det inte som hatar mej liksom ? XD
Får se hur det blir resten av helgen, kanske har lite planer . Får se vad Mr.T säger ! Skulle va gött att ha något att göra .

Nu tänker jag dricka mitt kaffe och slänga mej framför tv:en !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0