- Dags för hemmaträning !

Köpte nyss en träningsboll :) nu jävlar blir det träning hemma !
Hatar ju vädret ute så jag får va inne i värmen :)
Justejaaa ! Det var ju väg dag idag, hade inte gått upp något :) hade dock bara gått ner 30gram :P Bättre än inget !
Men nu blir det hårt ! Äta nyttigt och så blir det träning :) måste ha finare kropp till sommarn ^^

Tänker inte göra nåt mer idag faktiskt, elle joo leka med bollen :P
Men tänkte lägga mej tidigt faktiskt, är svin trött ! Sov bara 3 timmar förut, är helt jävla död i huvudet ! HJÄRNMOS !
Hmm, imorgon . Ska nog gå upp tidigt . Så då tänker jag ta upp bollen :) måste bara få bort hunden så han inte äter upp den !
Bada inte idag, så det får nog bli imorgon :) efter far min har kommit hem så han hinner bajsa !

Nee, kanske ska ta lite flingor :D



Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

onsdag passar mig bra

2010-02-08 @ 20:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0