- Dålig ursäkt

Börjar bli lite trött på människor som svälter sej själv för att gå ner i vikt, dom dricker hellre nån äcklig dryck som går på reklamen .
Visst, det kanske funkar . Du går säktert ner i vikt, MEN när du börjar äta normalt igen så går du upp allt + lite till . Min förra granne drack såndär skit, sen när hon sluta så jaa, ni fattar .
Dom som dricker detta säger: Motion och nyttig mat funkar inte, man går inte ner i vikt utav det .
Ursäkta ? Men jag är ett männskligt bevis på att det funkar .
- Bytte ut potatis, ris och pasta mot sallad/grönsaker,
- Sluta äta bröd, godis, snaks, glass och annat sådant dylikt,
- Äter mer frukt,
- Dricker ca 2 liter vatten per dag,
- Ut och går varje dag, börjat gå till gymmet .
På 2 veckor gick jag ner 3 kg och förlora flera cm i midjan, och då ändra jag bara min mat . Va inte ute och gick så mycket då .
Var inte så patetiskt lata och drick den där jävla skiten, ät nyttigare och lyft på röven och gå ut ! Det funkar faktiskt .
Och om man fortsätter svälta sej själv på det sättet så kan det utvecklas till en ätstörning, inte så jätte svårt att förstå . Kan säga såhär: Att ha en ätstörning är ett helvete, det försvinner inte . Det sitter kvar i huvet . Jag äcklas fortfarande av mat .
Så tänk till lite innan ni gör det, visst jag har tänkt att testa sånnadär piller och helvetesskap . Men jag tänker fortfarande röra på mej och äta nyttigt .
Och ni som är smala och klagar på eran kropp för att ni tycker att ni är "tjocka", dra åt helvete .


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0