- En sjuk Berit

Happ, vaknar med feber, snor, ont i halsen/huvet och hosta . Extremt trevligt må jag säga !
Så det var ju lite tur att vi inte skulle åka till skövde, och så har mina päron lånat pengar för banken är mongo och drog pengar från deras konto som dom inte skulle gjort förns i april :S
Så det har inte hänt mycket idag :/ rätt slappt .
Vart på slöjddetaljer och köpt lite saker så jag kan göra kort, så jag pilla lite med det förut, sovit, ätit, handlat mat, druckit kaffe och rökt . Typ det vanliga .
Kommer nog inte hända så mycket mer idag heller ! Hosta, snora, få hallucinationer av feber och knarka värktabletter ! Myyyyyyyyyyyyyys !

Hmm, kanske blir lite mer kort tillverkning senare . Om jag orkar ta ner skiten ! Mor kan hjälpa mej tycker jag :]
Haha, min syster är så patetisk ! Bara för att jag är sjuk nu så leker hon jätte sjuk idag XD hon är så besatt av uppmärksamhet . Patetisk, jag behöver inte gör mej till för att få uppmärksamhet, jag får det ändå :D

Nu blir det kaffe och cigg . Mumma <3

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0