- Få en kyss och gratis hosta !

Fortfarande sjuk :( min vanliga tur att bli sjuk när det är fint väder ! Solen skiner och det är blå himmel . Förbannat onödigt att vara sjuk .
Mamma ringde sjukan förut med, för att få pencelin (stavning ?) men dom sa bara att jag skulla äta ipren och sån skit i 10 dagar :S Grejen är att jag har vart förkyld med lite smått feber hur jävla länge som helst ! MONGO SJUKHUS !

Snart blir det sconesbak ^^ ska försöka att inte hosta sönder skiten :P Hostar som en idiot :S Har tjoknat te i halsen me ! Vanlig svenska: Jag har svullnat i halsen . Har dö ont
Får väl se när skiten försvinner . Till helgen hoppas jag ! För jag vill leka med Marie ! :]
Vakna inatt vid kl5 med snoka full med snor ! UNDERBART TREVLIGT ! Det var bara att vandra upp och ta nässpray :/ vakna sedan vid 9:20, då gick jag upp . Inge kul att ligga där och må skit !

Jag är väldigt sugen på krogen känner jag :/ vilket inte händer ofta :O endast vid oktoberfesten, hmm . Men 2 år i rad har jag fått hångel, otroligt .

Men iallafall, har börjat med Sabinas födelsedagspresent :P även fast hon inte vill ha något ! Jag är en riktig rebell X] Blir bara något litet :)
Ska nog inte göra så mycket mer faktiskt, blir soffan och film har jag bestämmt ! Försöka sova lite med, få i mej lite mat . Slappare än vanligt fan, fast jag vill gå ut ! Vill inte sitta här och glo, får se om dom ska handla eller nåt idag, då följer med varken dom vill eller inte ! JAG BESTÄMMER !

Senare ska jag lägga upp bilder på kort jag gjorde igår :)

Nee, nu får jag . . . göra något ?

Smell you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0