- Feeeeest !

Idag blir det fest hos My och Jimmy :] ska fira både My och Marielle ^^
Blir nog redigt nice det här ! Vet dock inte om jag ska med till Skövde :/ ont i käften .
Fast jag skulle väääääääldigt gärna åka iallafall :] annars får vi fixa det på söndag :P

Hmm, tandläkarn vid 8 :/ borra i 2 tänder, visdomstand och den brevid ! Inge mys kan jag säga .
Om jag får problem med visdomstanden så ska jag ringa in och be dom dra ut skiten ! Vilket jag funderar på att göra :P
Annars har jag letat kläder som inte är förstor, inte lätt kan jag säga :/ men nu har jag la hittat nåt som ser rätt bra ut .
Sen ska jag platta håret igen, äta, sminka mej lite snabbt och plocka i allt i väskan . Möhö kuljul .
Tror allt att det blir en riktigt trevlig kväll iallafall :)

Såhär kommer jag se ut ikväll, valross !


Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0