- Galen

Blev väckt halv7, extremt mysigt . Har världens tröttaste hund, ingen morgonpigg hårboll direkt :P
Han ligger och sover vid dörren, inge kul alls . Har ingen att umgås med :(
Kommer inte hända nåt speciellt denna morgon, kaffe, cigg, mat, liten promenad och bli övertrött . Som vanligt kunde jag inte somna ! Måste prata med Niklas . . .
Igår gjorde jag klart Sabinas present :) Blev faktiskt nöjd ^^ Hoppas hon gillar det iallafall <3
Blev inge Biltema igår för pappa gick runt på ScanFood och glodde för han börjar där på måndag, så vi skulle dit på söndag eller nåt .
Sen så satte jag mej och gjorde ett kort, brist på sysselsättning, men det skulle jag ju inte gjort ! Hade inte ätit så jag var rätt darrig :/ så jag skar mej på skalpellen, litet sår på tummen . Gjorde inte så ont men blödde som fan !
Gjorde inte så mycket mer igår, åt pizza men det skulle jag inte gjort ! Är inte van vid så mycket fett, så jag mådde svin dåligt sen . Spyde nästan upp skiten, fick gå och lägga mej . Nee, pizza blir det inte mer !
Idag får det bli typ sallad och knäckmacka eller nåt . Ingen aning . Sallad, kaffe, vatten, frukt, cigg och knäckbröd är det jag lever på . Helt seriöst . . .

Blir så galen på människor som inte kan acceptera att jag hellre spenderar tid på mej själv än på någon annan ! Måste fokusera på mej själv, vill ha bättre självförtroende . Så jag pallar inte med att ta hänsyn till dej !
Håll käften och låt mej va !
F.U

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Bilalingebjorg

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-20 @ 08:17:52
URL: http://bilalingebjorg.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0