- Gråter inte när folk ser

Var ju då hos tandläkarn förut . Det va seriöst hemskt !
Även fast jag hade bedövning så gjorde det svin ont ! FYFAN ! Börja nästan gråta :(
Sprutan gjorde svin ont med, även fast jag fick bedövningssalva innan . Fick faktiskt nästan panik när jag låg där med spruthelvetet i käften .
Men jag gråter inte när folk ser, om jag inte bryter ihop asså . Vilket inte händer så ofta (längre)
Tack och lov att jag har en hög smärttröskel ! Finns värre smärta än det .
Ska tillbaka den 16/2 . Borra lite mera, fast i underkäken . Kul kul

Tänker faktiskt vila lite sen . Är rätt död idag, sov nog inte så bra inatt . Lite oroligsömn :/
Men jag är faktiskt mycket piggare nu när jag äter bättre och rör på mej mer :)
SOVMORGON ! Äntligen får jag sova länge ^^ fast jag kommer säkert vakna svintidigt :( men ska inte göra nåt imorgon tänkte jag så det blir nog slappt ^^ det brukar vara slappt :P mitt liv är väääääldigt tråkigt .
Blir nog en promenad imorgon, eller så drar jag till hälsostudion :) får se vad jag är på för humör :P

Nee, nu tänker jag göra något .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0