- Haha Fan !

Nu har jag rensat min gaderob och min mobil faktiskt ! Hade mycket nr som jag inte behöver .
Använder bara en av mina gaderober nu, redigt gött . Har ju inte dörr på den ena heller :P
Snart ska jag äta lite tänkte jag, sen blir det nog film !

Fick nyss sms av min kära vän My, hon fråga om vi hade några filmer .
Vet inte om dom skulle komma hit och kolla . MEN ! Viste att jag skulle få höra detta :P
Det är så att jag bytte lite saliv i fredags, vilket jag fick höra idag av My . Klart som fan jag kommer ihåg det ! Men lite små pinsamt må jag säga !
Självklart så fråga ju jag honom om han ville följa me hem, men han va tråkig :P
Söt som fan är han iallafall :P haha . Men jag tänker ha min tunga i min egna käft på fester hädanefter !

Nu ska jag äta .

Smell you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0