- Hård yta med mysigt innehåll !

Jag är en hård nöt att knäcka . Men när man väl har knäckt den så ser man vilken underbar person jag är :)
Förut var jag väldigt negativ, elak, tråkig och arg . Men det har försvunnit . Jag tycker om mej själv nu ^^
Detta är va jag tycker om mej själv även fast jag är sjuk och ser hemsk ut (men vem ser snygg ut när man är sjuk ?)
Mitt nya jag:
- Jag är bäst
- Stolt över vem jag är och över mej själv
- Tycker att jag är hyffsat söt, ibland snygger
- Har en underbar personlighet
- Glad hela tiden, även fast jag kan vara rätt irreterad så visar jag det inte .
- Rolig
- Gör det jag känner för
- Skäms aldrig för saker jag gör eller säger (fast det har jag aldrig gjort)
Hmm, kommer inte på något mer nu .
Men en sak till: Jag tycker verkligen inte synd om mej själv, jag har haft mina motgångar men det är mitt egna fel . Så håll käften . Har inte bett någon att bry sej, och alla mår vi dåligt ibland .

Jag är inte så svår att förstå, och endel saker som har hänt berättar jag för folk så dom ska förstå varför jag mår som jag gör ibland . Men det är ingen ide att bry sej längre, för det va sjukt länge sen .

Jag är en snäll person, men det tar tid att lära känna mej .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0