- I´m so Gay

Nee, jag är ju inte gay heller ! Kanske bisexuell, vem vet ?

Sov hela natten :) elle jag vakna vid halv5 och va kissnödig, röka och kissa sen la mej i sängen igen . Mysigt
Vakna vid 10 igen, plocka ihop min tvätt, hämta kaffe och sa hej då till min mor . Hon skulle handla :P
Sen ska jag resevera platser till bio ! ALICE I UNDERLANDET ! <3 Med Marie och min lillasyster :P
Spelar ingen roll vilka som är med, jag är lycklig bara jag får se den :] KÄRLEK TILL TIM BURTON !
Men jag läser ju boken, kan ju säga att det är sjukt annorlunda mot disney filmen . Den här är faktiskt lite små läskig :P har drömt om den :P

Vet inte vad jag ska göra mer idag . Blir nog rätt lugnt skulle jag allt tro !
Funderar på att beställa kläder :P lite små jobbigt att gå runt i förstora kläder :/ inge kul alls ! Blir så sur . . .
Ska prata med min mor när hon kommer hem :)

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

om du vill så kan vi åka och shoppa imorgon :) kanske ta en liten mys fika som jag självklart bjuder på. Om du vill och kan så får du gärna höra av dig. Du och jag :)

2010-02-24 @ 12:55:31
Postat av: Amanda

Okay that's gay... ^^

2010-03-05 @ 00:21:06
URL: http://missmandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0