- Jag hatar vintern

Var nyss ute på en liten promenad, trodde att jag skulle frysa ihjäl . Men man måste röra på fläsket !
Lite skönt iallafall, kommer ju ut iallafall :P
Blir en tripp till Skövde sen med far, Biltema :] möhö . Tänkte städa mitt rum sen, det behövs som vanligt :P
Hatar när det är ostädat ! Blir galen o.O

Läsa ska jag göra med ! Fick boken Alice i underlandet av Tim Burton igår :'] mamma är snäll ibland ^^
Är på kapitel 7 :) reeeedigt bra bok ! Läntar till filmen :D
Fan va jag hatar hosta :( hosta nyss nästan ihjäl mej :/ får försöka att inte sjunga med i låtar !

Hmm, röka kanske ? Mjaa låter som en bra idee tycker jag !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0