- Jävla skit

Jag har blivit besatt av att gå ner i vikt, bara för att jag inte har vart ute och gått elle gjort något på några dagar så gjorde jag 60 situps och några benövningar .
Dock vägde jag mej förut och då hade jag gått ner 1kg på några dagar bara . Men kollar man på tv så ska man tydligen se ut som en pinne, då känner man ju sej lite dålig för att man inte ser ut så .
Om jag ska va ärlig så vill jag inte se ut som en pinne utan tuttar och röv, lite fläsk ska man då fan ha . Fast mina tuttar har dock blivit mindre :/
Aja, skit samma . FittTv


Just nu sitter jag här och dricker vatten och glor på Moulin Rouge . Blir nog inte så mycket mer idag, tänker la sitta här tills jag somnar elle nåt .
Kanske lite film eller nåt sånt, slappt blir det iallafall . Rita lite kanske ? 

Hmm, imorgon . Vet inte . Hoppas på att febern och hostan är borta :) så får vi se vad som händer !
Kanske en promenad, vill komma ut lite faktiskt . Hatar att sitta inne och glo ! Blääääääh
Usch va jag längtar tills snön är borta ! Springa runt och leka med Sebastian ute :) Kan man väl göra nu med fast jag hatar snö :/

Nee, nu skiter vi i detta .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0