- Kärlek !

Seriöst, kaffe och cigg kommer bli min död :]
20 koppar kaffe + 1paket cigg om dagen typ . Jag är en hälsokatastrof !
Men vem bryr sej ? Det är så sjukt underbart gött !
Det bästa var när man bodde i Axvall då man hade sällskap i denna hälsokatastrof med min vän Marie :) <3

Hmm, idag ?
Vakna kl 4, mitt i natten . Det finns så mycket att göra då ! Galet :O
Noppra ögonbrynen, glodde tv, rensa datan från pissiga filmer . Gick och la mej vid 8 igen, blev väckt vid 10 men somna om igen :) gick upp vid halv1 sen .
Jag har väldigt svårt att komma upp ur sängen ibland, fast sen kommer jag på att det finns kaffe och cigg en trappa upp ;)
Funderar på att byta till stav i läppen igen, fick trycka i en ring för ett tag sen för det kändes svullet . Vill inte ha inflamation igen kan jag säga . Kanske skulle fixa det sen ?
Ska nog fixa med My's kort sen, då har jag något att göra . Kanske inte vettigt för någon annan men vettigt för mej . Va gör man inte för att få ett litet leende från folk man älskar ?

Öhm, onsdag imorgon vaa ? Tror detta .
Ska la inte göra något vettigt, hade inte tänkt det iallafall :) Kanske kan få min mor att köra ut mej till Marie ? Om denna brutta har tid :P
Annars blir det då fan en slapp dag ! Det snöar ju då hela tiden, har ingen lust att gå ut .

Dags för en cigg !



Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0