- Lägenhet suger hästballe

Hatar att bo i lägenhet ! Kan inte slänga på musik hur högt man vill på morgonen :( det suger !
Ska man lyssna på musik ska det dööööööna jävel !
Det är så att jag älskar Moulin Rouge soundtracket ^^ så lyssnar på det nu, vill ha högt ! Dock har jag grannar !

Gick upp vid halv6, prata med mor och far, men han försvann ju först (lite små skönt)
Tycker om att få ha min mamma för mej själv :] hon är faktiskt den ända i familjen som accepterar mej för dom "problemen" jag har . Jag är den jag är, och jävligt stolt !
Idag kommer det nog inte hända mycket alls :P duscha ska jag göra iallafall ! Behövs ;] 
Ska försöka sova lite sen :P

Resten av veckan ? Hmm, ska med min far till Skövde tänkte jag :) BILTEMA ! (pojk/flicka)
Annars blir det väl inte allt för mycket, kanske gymma med Marie ^^ Då jävlar ska vi svettas sörru !
Ska allt försöka hitta på något :) Några förslag kanske ? :O

Never knew I could feel like this
Come back to me, Want to vanish inside your kiss

<3

Smell you later


Kommentarer
Postat av: Lauritsseline

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-06-27 @ 13:59:41
URL: http://lauritsseline.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0