- Men neeej !

Jag får aldrig sova längre, vakna kl2 och va dösvettig :S vet inte varför, kommer inte ihåg någon mardröm
Så efter ett tag hämta jag datan och glodde på tv, och lekte lite med bollen (träningsbollen) hmm, undra när träningsvärken kommer ?
Märks ju att min balans är åt helvete, ramla nästan av skiten igår ! Men det va rätt kul :]
Gick och la mej under täcket vid 5 igen, tog rätt lång tid innan jag somna :/ blev väckt vid 7 ! LYCKAT !

Hmm, idag . . .
Inget speciellt tror jag, ett bad sen blir det allt ! Skönt så in i helvete !
Kanske vila lite, annars finns risken att jag ramlar ihop nån stanns och somnar :P
Men annars blir det nog lugnt som vanligt här i lådan, ska försöka hitta något att göra istället för lera . Börjar tröttna på det faktiskt :/ Får se va vi hittar ! Egna smycken kanske ?

Ska prata med min mor när hon kommer hem och fråga om vi ska shoppa imorgon ! :] eller, kan skicka sms om en stund ^^
Skulle va reeeeedigt nice !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0