- Min underbara kvällsmat :)

Just nu sitter jag och äter min kvällsmat, fullkornsflingor och banan vid sidan :)
Älskar det, svin goda flingor ^^ och jag älskar banan :) det hjälper en faktiskt att sova, vilket är väldigt bra .
Idag till middag åt jag stekt fisk och sallad :) riktigt gött !

Hmm, va har jag gjort mer idag . Hostat som en jävla idiot, börjar bli förkyld igen :/ Min systers fel ! 
Jobbigt nog sätter det sej på lungorna så jag kan knappt andas :(
Annars har det inte hänt mycket, farmor och Ingemar kom en sväng, redigt störande .
Sen fick jag besök av My och Jimmy ! Älskar att umgås med dom :) men dom var bara här en kort sväng :/ så efter maten satte jag mej och spelade lite .

Ska nog inte göra nåt mer idag, blir att ta det lugnt och hoppas på att jag blir trött .
Tänkte gå ut och gå imorgon, skiter i vad det är för väder .
Dock är jag svin nervös för vad vågen säger imorgon :/ har inte skött mej så bra den senaste veckan :(
Men det är bara att ta nya tag denna veckan isåfall !

Nu ska jag fortsätta äta

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0