- Mjaha

Sitter här med mitt kaffe som vanligt, fast jag gillar kaffe så det är lugnt :)
Hmm, idag . Vad har jag gjort idag ? Joo det ska jag allt tala om !
Gick en liten sväng med Sebastian, la in all lera i ungen, tog ett varmt bad med massa skum i 40minuter, sovit lite, nästan kommit på vad jag ska pyssla med, vart och handlat med min far Hmm, inte så jätte mycket men det va en skön dag .
Ska nog rita/måla lite sen :) Det gillar vi !
Det blir dock inge shopping med min vän Marie imorgon :/ och inte nästa vecka heller för mamma ska jobba hela veckan :( så får se när detta blir . Men vi kanske skulle leka lite i helgen ^^ Då ska jag allt fixa nåt vi kan göra förstår du lilla vän !
Blir slöjddetaljer imorgon ! Nice som fan :] ska försöka hitta något roligt att göra, funderade på att göra egna kort eller gör egna t-shirt tryck till fula vita t-shirtar ! Får se vad vi hittar för roligt :)
Kanske blir gymmet med, men får se ! Vill men vet inte om jag har lust med det imorgon, mitt huvud är ju lite små knas ibland . Vill inte alltid bestämma sej !
Kan ju hoppas jag hittar nåt jag kan göra iallafall, så kan jag sitta med det hela dagen :) Ska fixa en liten grej till Marie med ;P

Nee, nu ska jag faktiskt vandra ner . Pennorna väntar på mej :O

Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Marie

ganska säker på att jag kommer en liten sväng :)

2010-02-09 @ 20:08:20
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0