- Mys med Marie !

Nästa vecka på onsdag ska jag, Marie och min lillasyster åka till Skövde för att kolla på Tim Burton's nya Alice i underlandet !
I'M SO HAPPY ! <3
Dock kan jag ju inte läsa klart boken :P vill ju inte veta slutet !

Hmm, annars idag har jag badat och börjat pilla på kortet . Kom på att man ska fira Marielle oxå :P så kortet får bli till henne :) Men har ju redan fixat My's present ;P 
När jag bada så lekte jag med badankan :] låtsades att skummet var berg ;) svena kul !
Ätit har jag gjort med ! Sallad och skit . 

Helgen blir nog lugn, ska ju till My på fredagen . Vet dock om jag inte ska med ut, ska till tandläkarn . Förra gången hade jag ont i käften hela dagen :( så vi får se 
Resten vet jag inte, kanske Skövde på söndag :)

 

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0