- Mys ^^

Sovit hela natten ^^ sjukt nice kan jag ju säga ! :D
Men det bästa va att jag hade den mysigaste drömmen på lääääääääääänge !
Seriöst, han försvinner inte ut ur mitt huvud :O men det gör inte, tycker om att ha honom där :]
<3


Just nu sitter jag och funderar på vart jag ställde mitt kaffe, hmm vart kan koppen tagit vägen ? Aja, den kommer väl fram .  
Efter jag har hittat mitt kaffe så ska jag göra nåt :P vet inte riktigt vad . Kanske göra klart Sabinas födelsedagspresent ? Så har jag det gjort .
Eller sitta här och dricka kaffe . Det är ju oxå en idee, lite små trevlig med för den delen ! 
Hmm, idag har jag på mej långkallingar, t-shirt och min långa tröja . Redigt vackert må jag säga !  
Tvättdag så man får ta det som finns i gaderoben :) men jag tänker på fan inte gå ut idag .
Hitta min kaffekopp :D nu är det kaffe i den med ^^ Det är så att vi har Skara's godaste kaffe :D
Kanske skulle ta sej ett varmt bad !? Ohh redigt nice skulle det va :] får vi nog ta och göra faktiskt ! 

Smell you later ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0