- Mysfredag med Marie ^^

Idag kom Marie hit, MYSFREDAG ! :D
Blev lite öl, kaffe, mycket prat, fia med knuff och film :) The Ring 1 och Prinssesan och grodan :)
Hoppas att det bli shopping i veckan :) Skulle va redigt nice ! KLÄDER !
Men jag hade mycket trevligt :) länge sen jag träffade henne :/
Jag älskar faktsikt Marie ^^ <3

Nu sitter jag här med min sista öl, torra läppar och kollar på Lida :) Lite små trevligt förutom torra läppar då, men orkar inte hämta lypsylet .
Tänkte gå upp och röka om en stund . Kallt men gött, cigg och öl hör ihop :]

Har faktiskt inte hänt så mycket idag, förutom att jag har haft sällskap av Marie :)
Skulle ju dock upp tidigt och städa, men jag satt uppe alldeles för sent så jag vakna inte . Eller jag svara mamma i morses iallafall :P men det kommer jag inte ihåg !
Får se va som händer imorgon, tror det kommer vara rätt dött faktiskt :/
Men det fixar sej nog, kan hoppas på fint väder så kan man gå en sväng :)

Ne, cigg och öl :)

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

jag älskar dig med :)

2010-02-06 @ 09:14:08
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0