- Nästan frisk ^^

Nu så :) Känner mej inte alls lika dålig som igår ^^ Fast febern, snoret och hostan är fortfarande kvar :P Men mår mycket bättre :)
Men ändå har jag inte gjort så jätte mycket idag, vakna innan 7 :/ har gjort lite kort, sovit lite, gosat med bastian, kollat på tv hmm . njaa inte mycket mer . Ska snart in i duschen tänkte jag .
Sen vet jag inte vad som händer, mamma jobbar länge så ska väl äta sen efter 5 nån gång . Kanske göra några kort, det är ju trotsallt snart alla hjärtans dag ! Usch, hatar den dagen .

Hmm, helgen .
Kanske lite besök av Marie hoppas jag på :) mamma har ju bakat så här finns det fika !
Annars händer det nog inget, nee rätt dött faktiskt . Får väl hitta på något spännande !

Nee, nu får det faktiskt bli duschen .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0