- Nu är jag vaken :)

Vakna för typ en halvtimme sen, ingen som väckte mej idag ^^ UNDERBART !
Dricker mitt kaffe och ser allmänt död ut . Väldigt trevligt må jag säga .
Kommer nog inte hända mycket idag, film och sånt dylikt .
Öhm, jaa va ska man säga :P fortfarande lite träningsvärk i armarna, måla lite igår ska fortsätta idag tänkte jag .

Paradise Hotel tog slut igår :'[ Börja nästan gråta !
Men Jackie och Patrik vann :) bättre att dom vann än dom andra 2 idioterna ! Fick se Cimon igår me :] <3 jag är nog lite smygkär i honom ^^
Sjukt tråkigt att det är slut :( Va ska jag göra varje måndag och tisdags kväll nu då !? Fan då


Nee, nu blir det cigg fan ^^ LOOOOOOVE IT LONG TIME !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0