- Oh shit !

Igår va det lite fest hos My och Jimmy :) Firade både My och Marielle ^^
Hade mycket trevligt . Dock blev det lite mycket att dricka :P 
Grejen är ju att jag äter knappt något, så det är ju klart att jag blev redigt full XD
Va mycket dumt man gör på fyllan ! ;P

Idag tänker jag inte göra något ! Kanske får besök av My och Jimmy, eller så var det bara Jimmy . Kommer inte ihåg :P
Annars tänker jag inte göra nåt . Fast en dusch skulle jag behöva, får fixa det sen elle snart . Äta ska jag göra med ! Ryggbiff, potatis och sås :) mumma
Tänkte lägga ut bilden på My's present :) lilla My av lera ^^ lägger ut den sen, orkar inte nu :P Hon blev nöjd iallafall :) <3

Nu får det bli cigg och sen en dusch !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0