- Pfft, Lillan !?

Jag är inte så liten längre, fyller ju snart 20 ! Om typ 5 månader :]
Möhö systemet !

Vakna kl6 och var lite kissnödig, gick upp och kissa, gick ner och kunde inte somna om !
Kunde ju sovit en hel timme till, fan ! Satt inte uppe så länge heller . Gick och la mej efter Paradise Hotel ^^
Fast jag blev dock jääääääävligt sur när jag kolla på det ! Nu är mina favoriter borta, Cimon och Greta !
Nu är det bara 2 st kvar som har vart där från början resten är folk som har kommit in efter ! Och dom är inte värdiga vinnare enligt mej ! FUL SPEL !
Men får väl se om den andra säsongen blir bättre, om jag orkar vänta . Och tv är inte så roligt faktiskt, den brukar vara på där nere men jag lyssnar bara . Som radio typ .

Tanläkarn om en stund då, halv9 . Borra jävel i käften, inge kul alls ! Förbannade spruta .
Efter det blir det nog bara slapp skulle jag tro, kolla lite film kanske . Sherlock Holmes igen kanske ? Den va redigt bra, enligt mej iallafall :)
Lilla sjöjungfrun blir det iallafall ! Fast får kolla där nere på datan isåfall, om inte fläkten lägger av :P
Funderade lite på mat idag, tortilla med sallad kanske ? Det är faktiskt gött som fan ! Mumma :) och självklart vatten till det !
Jag lever på vatten, kaffe, cigg och sallad :P typ

Nu ska jag prata med min väldigt trötta moder !

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0