- Så mycket folk inte vet

Jaa, finns så mycket som folk inte vet ! Även dom som känner mej jävligt väl :/
Har så mycket att berätta . Men ingen lyssnar utan att avbryta .

Idag så har jag lekt med Marie :) Det blev kaffe, film, kaka, mat och mycket prat ^^
Vi kollade på den gamla Alice i underlandet, ska jämföra den och den nya :P Ska ju se den nya på onsdag ! :]
Haha och som vanligt när Marie är här så äter hon för mycket ;P så roligt ;)

Imorgon ska jag då till My :) dock ska jag till tandläkarn 08:10 :/ Då är jag knappt vaken ! Får se om jag kan somna lite när dom pillar i käften på mej :]
Ska nog inte med ut i Skövde sen :/ har ingen lust när det är sånt piss väder och vet inte hur ont i käften jag har :( men jag kan följa med nån annan gång :)

Ska snart platta håret, så kanske jag slipper göra det imorgon :P Hatar dock att platta håret, får kramp i armen !
Jävla skit hår ! Måste färga om det med :/ har 1cm utväxt . JAG HATAR UTVÄXT !

Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Marie

du vet att jag älskar dig! hoppas jag inte gjorde något fel :S

2010-02-25 @ 21:02:52
Postat av: Silfver

nej nej ! Du har inte gjort nåt fel, då skulle jag sagt det ! jag älskar dej me <3

2010-02-25 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0