- Smärta i käften

Tror att min tandläkare hatar mej :/ hela vänster sidan gör ont :(
Isar i tänderna som fan ! Hatar att ha ont i käften :[
Drar snart ut skiten själv !

Har knappt sovit något dom senaste 2 nätterna . Vet inte varför, så mycket har jag inte att tänka på :/
Får lägga mej en stund sen efter jag har vart ute med vilddjuret . Så får min far väcka mej vid 12 .
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte kolla på Tom & Jerry . Gjorde inte det igår :/
Annars hoppas jag på en lugn dag, behöver tystnad några timmar .

Ska snart få i mej lite mat tänkte jag . Ska bara dricka upp mitt vatten tänkte jag :P
Sen glo på tv till typ halv10, vandra ut med Bastian sen blir det sängen !
Försöka komma på vad jag ska ha till mat idag hmm . Igår åt jag sallad med torrt jävla kött :S salladen smaka skit med ! Blöööh ! HungrigDag igår .

Dags för frulle 

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0