- Snart dags att väga sej :)

På måndag har det gått 2 veckor till :) får se om jag har gått ner något, tror inte det men får väl se ^^
Jag vill tacka alla som stöttar mej genom detta :) <3

Idag har jag inte gjort allt för mycket . Vart rätt slappt .
Fast jag va ute och gick ca 40min i snöblasket och sen så storstäda jag mitt rum :) blev reeedigt svettig då . Tur att jag bara hade långkallingar och t-shirt på mej :P
Imorgon ska jag och mamma städa lägenheten tillsammans :) Så ska gå upp vid 8, så jag får i mej kaffe, cigg och flingor :)
Ska se om vi kan dra upp till Skokanonen med, behöver gymskor :O så det ska vi fixa snart fan . Då blir det gymmet som gäller sen ^^ (dra med min mor oxå)
Snart ska jag gå ner och kolla på Biggest Loser, älskar det programet ! Får lite små tips om träning där :) (inte bara därför jag kollar, väldigt imponerad av dessa människor som vågar göra detta i tv)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0