- SönderHostad :[

Smakar blod i hela käften :( hosta upp slem och lite blod förut, lite små läskigt :/
Får se hur detta går . . .

Idag har jag inte gjort något . Ätit, halvsovit, druckit kaffe, jaa degat som fan .
Har fortfarande feber, så även fast det är 25+ inne så fryser jag jävel :/ suger ju stjärt . Igår mådde jag ju fan bra ! Men nu blööööööh .

Imorgon ska jag upp tidigt 05:45 . Inte så kul som det låter .
Ge bastian mat och sen slapp i soffan, behöver inte göra så mycket . Blir ju då dösegt .
Blir kanske film eller pyssel . Kanske inte är världens bästa idee att använda skalpell när man är trött, så vi får se ! Vill ha mina fingrar kvar .

Tänkt på att när folk inte får som dom vill blir dom väldigt anti ?
Men när man pratar/träffar mej så kan man inte få som man vill .
Din förlust inte min .
Så F.U  :]

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0