- Tommy Körberg <3

Just nu sitter jag här och väntar på mat, dricker kaffe och lyssnar på den underbara Tommy Körberg :]
Sveriges bästa röst ! Helt underbar . Dock tycker ingen om när jag sjunger med :/

Sov då inget alls inatt, länge sen jag satt uppe hela natten . Blev film faktiskt, Lilla sjöjungfrun och Mulan :)
Riktigt mysigt faktiskt, låg under täcket och tittade :)
Efter en stund hämtade jag kaffe ^^ pratade med mina päron lite (pappa var ledig idag)
Sen vid typ halv9 kanske ? Så bad jag min far att koka mjölk till mej, ville ha ostmackor med gurka och varm choklas :) (jag är ju då pappas lilla flicka, så jag får det jag vill ha)
Dock mådde jag inte så bra efter det, mådde illa och hade svin ont i magen :/ det är ju så att min skit mage inte är van vid denna mat, speciellt inte socker ! För det äter jag nästan inget av :P
Gick och la mej efter en stund, sen när jag vakna så var det borta :) blir nog fan ett bad sen ! GöttMos !

Hoppas på shopping i veckan med mor och Marie ! Måste ha kläder !
Fast idag ska jag införskaffa mej en balansboll :) så jag kan träna lite hemma ^^ inge kul att va ute och gå i detta fittvädret !
Men i skövde tänkte jag köpa: Leggings, "lång" t-shirt/linne, jeans leggings, tröja, lackspray hmm, nå mer ? Vet inte, får väl se vad det blir !
Nu är det fan kul att köpa kläder, även fast vågen säger att jag inte har gått ner nåt så märker jag det iallafall . Fläskmagen är mindre :)
Är mycket gladare och självförtroendet är mycket bättre :) men det är långt kvar att gå, men jag har inte bråttom någon stanns :P

Nu ska jag se om jag kan få lite mat ! HUNGRIG !

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Anonym

shoppa shoppa shoppa! Tur att en så rutinerad shoppare som jag ska med <3<3

2010-02-08 @ 15:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0