- Trött och jävlig

Nu är jag vaken, sov hela natten . Dock så drömde jag massor ! Inga roliga drömmar, jävla onödigt .
Vet inte vad jag ska göra idag, blir nog rätt dött som alltid . Kanske skulle rensa min gaderob, slänga massa skit som jag inte vill ha längre . Väldigt bra idee .
Juste ! Jag förstörde tydligen min ena gaderobsdörr i fredags, kommer inte ihåg ett piss . Svena bra .

Hmm, veckan .
På onsdag blir det bio :) med Marie och min lillasyster . Redigt nice .
Behöver åka till skövde en sväng till :/ Behöver kläder, massa massa kläder . Skor med, massa skor . Jaa, jag är som en vanlig tjej som vill ha massa kläder som jag aldrig kommer använda mer än 1 gång .

Kolla runt på lägenheter igår i Skövde, Götene, Skara, Lidköping jaa överallt . Hitta drömlägenheten i Skara :) viste inte att det fanns något bra med Skara .
Dock jag har ju inte råd att flytta, så jag får vänta tills i höst . Då flyttar jag ut till Axvall, hoppas att jag får ett rum där iallafall ! Sen vidare till Malmö ^^

Har tappat min fokus på mej själv :/ så nu tänker jag skita i allt annat och tänka på mej själv igen :)
Endel saker behöver jag faktiskt sluta tänka på, inte mycket men det måste bort ! Ännu en gång .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0