- Underbart !

På 5 veckor har jag gått ner 5kg ^^ nu är det bara 5kg kvar till min målvikt :)
Är mycket piggare och gladare ! Mår redigt bra :) min mage mår oxå bra (oftast)
Idag gjorde jag faktiskt 200 situps, får se om jag kommer upp ur sängen imorgon :P kommer nog ha träningsvärk
Men det blir då fan en promenad imorgon :) har inte "tränat" på en vecka typ :P bara för att jag har vart sjuk, men nu är jag bara snorig och hostig :)
Vill tacka alla som har stöttat mej genom dessa veckor :) det har verkligen hjälpt <3

Var nyss inne i duschen, redigt gött . Känner mej så äcklig när jag är sjuk :/ blääh .
Ska väl snart klä på mej lite, men rätt skönt att vara naken :] kanske skulle bli nudist ? hmm
Blir en lugn kväll tror jag allt, tänkte att jag kanske kunde titta på Tom & Jerry ^^ KÄRLEK !

Som sagt, promenad imorgon . Känns som att jag ska göra något mer, men kommer inte på vad ! Störande .
Måste ut till Coop och fixa frulle, har inget hemma som jag vill ha :P fixar det imorgon .
Annars händer det väl inte allt för mycket, kanske Slöjddetaljer ^^ skulle va nice !

Nee, nu måste jag klä på mej :P

Såhär såg jag ut imorses, mjukisar, fula tofflor och Sebastian t-shirt ^^


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0