- 6 fucking år

Har väntar 6 år på att få hjälp .
Det ända jag fick va massa jävla tabletter


Nu har jag målat klart för idag .
Blev klar med Lill-Britts troll :) Får se när hon är hemma så hon kan få det .
Måla lite annat med, men nöjd blir jag då fan aldrig .
Jag är inte så duktig som endel tror .

Vart en jobbig dag, vet inte varför . Kan inte le idag . Skit samma .
Var med och handlade med Bengt och Stina . Skämde ut Stina, men hur många är det inte som skämms över mej ?
Vart ute på en liten promenad med Sebastian, mest för att jag ville ta lite kort . Fint väder .
Gick och la mej lite förut, skulle bara blunda lite . Men jag somna några gånger .
Åt lite mat sen har jag inte gjort så mycket, lekte lite med lera och så har jag målat .
Ska väl sova om en stund tror jag, jag är rätt trött idag med . Är lite hängig .



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0