- 7 månader kvar :]

Jaa, det är då bara 7 månader kvar till jag blir 20 (äldre och gråare)
Faktiskt exakt 7 månader . 6 Juli fyller jag då år, jag förväntar mej födelsedagspresenter ! Nee, det gör jag inte . Tänkte inte vara hemma .
Nån som har lust att ut och åka lite med mej i sommar kanske ?
Och om jag är hemma lär jag inte vara nykter . Så är det .

Hmm, idag . Ska nog pyssla med My :) göra egna töjningar .
Min mongo familj skulle ju åkt iväg idag, men det är inte väder för det . Så jag blir inte ensam .
Så jag fick ta en dusch nu, jag hade faktiskt tänkt att ta ett långt och varmt bad . Men vi har ju då bara ett badrum här och så fort man går in i duschen så är det någon som måste kissa ! Även fast man har frågat innan .
Iallafall, ska nog inte göra nåt mer idag än att pyssla med My :) rätt gött det med . Det blir pyjamasbyxor dag idag ! Faaaan va skönt !

Kanske blir pokerkväll i helgen . Om inte mina föreldrar åker iväg då istället . Vilket jag inte vill .
Har längtat efter en pokerkväll med My och Jimmy . Det är svin kul ! Även fast jag förlorar jämt :P

Nee, nu får jag faktiskt ta på mej lite kläder . Kan ju inte sitta här naken

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0